fbpx




3D Design-ის კურსი

3D Design-ის კურსი


შეისწავლე სამგანზომილებიანი მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპები Cinema 4D-ში. 3D დიზაინი მრავალ მიმართულებას მოიცავს, მათ შორის, ინტერიერისა და ექსტერიერის დიზაინს, სარეკლამო ანიმაციებსა და ა.შ. 3D დიზაინს, დღეს, უამრავი კომპანია იყენებს როგორც ბრენდინგის სახეს სოციალური მედიისთვის/საიტის დიზაინის ელემენტებისთვის, მათ შორის, კრიპტო კომპანიები, რომლებიც დღითიდღე იზრდება. 3D დიზაინი ერთ-ერთი ყველაზე მაღალანაზღაურებადი პროფესიაა და აქტიურად გამოიყენება ინდუსტრიებში:  ფილმი/ტელევიზია – გამოიყენება CGI პერსონაჟების, ობიექტების, გარემოს, ანიმაციების, ფილმებისა და რეკლამების სათაურების შესაქმნელად. ვიდეო თამაშები – გამოიყენება თამაშის მთელი ვიზუალური 3D კომპონენტის შესაქმნელად, ანიმაციის მრავალი ასპექტით. არქიტექტურა – გამოიყენება შენობებისა და ნაგებობების ინტერაქტიული რენდერის შესაქმნელად; ყველა არქიტექტურული ელემენტის აბსოლუტური უმრავლესობა იქმნება 3D CAD მოდელირების მეშვეობით, რეალური პროექტების მშენებლობისთვის. ინჟინერია – მასშტაბური დიზაინის შექმნა, რომელიც შემდგომ უნდა წარმოიქმნას CNC გარემოში, უფრო მექანიკური, პრაქტიკული მეთოდით.

I შეხვედრა  – შესავალი

  • რა არის 3D გრაფიკა, ზოგადი მიმოხილვები 3D გრაფიკაზე
  • პროგრამის ინტერფეისის გაცნობა
  • პრეფერენსები და ნავიგაცია

II შეხვედრა – მარტივი ობიექტები და მოქმედებები

  • რა არის low poly და high poly
  • რა არის საბდივიზია
  • რა არის Editable ობიექტი
  • იმპორტი და ექსპორტი
  • სხვადასხვა 3D ფორმატების გაცნობა.

 

III შეხვედრა – Mograph და Effectors

  • რა არის გენერატორები და ეფექტორები
  • Cloner ის გამოყენება
  • Motext ის გამოყენება
  • Voronoi Fracture ის გამოყენება
  • მოდეფიკატორების გაცნობა

 

IV შეხვედრა – მოდელირების ტიპები და წირები

  • Spline pan და მისი სახეობები
  • სხვადასხვა Spline ობიექტები და პარამეტრები
  • Spline მოდელირებისთვის დამხმარე ხელსაწყოები
  • დავალება ( პირველი მარტივი მოდელის შექმნა წირების გამოყენებით )

 

V შეხვედრა – პოლიგონალური მოდელირება

  • პოლიგონალური მოდელირების მიმოხილვა
  • როგორ დავიწყოთ მოდელირება
  • მოდელირებისთვის დამხმარე ხელსაწყოები
  • დავალება ( მეორე მარტივი მოდელის შექმნა პოლიგონალური მოდელირების გამოყენებით )

 

VI შეხვედრა – მატერიალები და ტექსტუირება

  • სტანდარტ მატერიალის შექმნა
  • 3D ტექსტურებთან მუშაობა
  • რა არის Normal Map და Bump
  • დავალება ( მოცემულ კომპოზიციაში ფერების და ტექსტურების დადება )

 

VII შეხვედრა – კამერა და ანიმაცია

  • როგორ შევქმნათ ანიმაცია
  • რა არის Keyframe და Easing
  • კამერის გამოყენება და მასთან მუშაობა
  • ანიმაციის გაკეთება მოდეფიკატორების გამოყენებით
  • დავალება ( აწყობილ სცენაზე შევქმნათ ინდივიდუალურად ანიმაცია )

 

VIII შეხვედრა – განათება და რენდერი

  • რა არის განათება
  • განათების სახეობები
  • Studio განათების ინსტალაცია
  • რა არის HDRI
  • სტანდარტული რენდერის გამოყენება
  • დავალება ( აწყობილი სცენის განათება, მატერიალების ჩასმა და დარენდერება )

 

IX შეხვედრა – პრაქტიკული სამუშაო, საგამოცდოდ მომზადება

  • ნახაზის მიხედვით მარტივი კომპოზიციის აწყობა
  • აუცილებელია გამოვიყენოთ, მოდელირება, მატერიალების დასმა, განათება და სწორი რენდერი
  • ასევე აუცილებელია შევიტანოთ ცვლილებები კომპოზიციაში და გამოვიყენოთ ჩვენი ფანტაზია და კრეატივი

 

X შეხვედრა – Cinema 4D და After Effects ის კავშირი

  • რა არის After Effects
  • როგორ გადავიტანოთ სცენა მასში
  • როგორ დავადოთ სასურველი ეფექტები
  • როგორ დავარენდეროთ პროექტი მასში

 

XI შეხვედრა – დამატებითი პლაგინები და Mixamo

  • რა არის პლაგინი
  • როგორ დავაყენოთ პლაგინები
  • Forester – ის გამოყენება
  • რა არის Mixamo
  • Mixamo -ს გამოყენებით ანიმაციის ინსტალაცია მზა მოდელზე

 

XII შეხვედრა – გამოცდა

  • ნახაზის მიხედვით მარტივი სცენის მოდელირება, ტექსტუირება, მატერიალების დადება და დარენდერება
  • ნამუშევრის წარდგენა ერთმანეთის შეფასება
  • მენტორის შეფასება და რეკომენდაციები
გუგა თევდორაშვილი

გუგა თევდორაშვილი

3D Design ლექტორი

close
გუგა თევდორაშვილი

გუგა თევდორაშვილი

3D Design ლექტორი

2018 წლიდან გადავწყვიტე ჩემი კარიერა დამეკავშირებინა დიზაინთან. დავიწყე გრაფიკული დიზაინის შესწავლა, შემდეგ გადავედი Motion Graphic ზე და შემდეგ აღმოვაჩინე სამგანზომილებიანი დიზაინი სადაც ვიპოვე ჩემი თავი და ამჟამად ვარ 3D არტისტი. ვმუშაობ კრეატიულ სააგენტოში 3 პოზიციაზე და ასევე ვარ 3D – გრაფიკოს დიზაინერი crocobet – ში.