3D Design-ის კურსი

3D Design-ის კურსი


კურსის დასრულების შემდეგ, თავისუფლად შეძლებ 3D სცენისა და ანიმაციის შექმნას, რაც შენი იდეების ვიზუალურ გამოსახვაში დაგეხმარება.

I შეხვედრა  – შესავალი

  • რა არის 3D გრაფიკა, ზოგადი მიმოხილვა თემის გარშემო
  • Cinema 4D_ს ინტერფეისის, ნავიგაციის, პანელების განხილვა, სამუშაო პროცესი

 

II შეხვედრა –  ობიექტები და წირები

  • სხვადასხვა ობიექტები და პარამეტრები
  • Spline Pan და მისი სახეობები
  • Spline Pan _ით სხვადასხვა სახის მოდელირება

 

III შეხვედრა – ობიექტები და მოდიფიკატორები

  • ობიექტების ეფექტური გამოყენება მუშაობაში
  • ობიექტების დეფორმირება მოდიფიკატორების საშვალებით
  • კამერის მარტივი პარამეტრები
  • დავალება ( მარტივი კომპოზიციის აწყობა )

 

IV შეხვედრა – Cloner და ეფექტები

  • Mo Text
  • Cloner_ის მიმოხილვა და პარამეტრები
  • Cloner_თან დაკავშირებული ეფექტების განხილვა
  • Fracture_ს როლი ანიმაციაში

 

V შეხვედრა – პოლიგონალური მოდელირება

  • მოდელირების მთავარი ინსტრუმენტების მიმოხილვა
  • მოდელირება ნახაზის მიხედვით
  • დავალება ( სცენის აწყობა პოლიგონალური მეთოდის გამოყენებით )

 

VI შეხვედრა – მატერიალები და ტექსტუირება

  • სტანდარტ მატერიალის შექმნა
  • UV MAP მიმოხილვა და ტექსტურის შექმნა
  • დავალება ( აწყობილ სცენაზე მეტერიალების და ტექსტურის დადება )

 

VII შეხვედრა – ანიმაცია და კამერა

  • ანიმაციის პრინციპების მიმოხილვა
  • Keyframe და Easing განხილვა
  • Text ანიმაციის გაკეთება Cloner ეფექტის დახმარებით
  • დავალება ( აწყობილ სცენას გაუკეთდეს ანიმაცია )

 

VIII შეხვედრა – კამერა და ანიმაცია

  • კამერის პარამეტრების მიმოხილვა
  • კამერის ანიმაცია Spline Pan_ის დახმარებით
  • Stage_ ის მიმოხილვა
  • დავალება ( ანიმირებული სცენის სხვადასხვა კადრით ანიმირება )

 

IX შეხვედრა – განათება, რენდერი

  • განათების სახეობები
  • სტანდარტული რენდერის მიმოხილვა და HDR
  • Multi-Pass_ების გამზადება Post Production_ისთვის
  • დავალება ( ანიმაციური სცენის განათება დარენდერება )

 

X შეხვედრა – Shadow Catcher და Motion Tracker

  • პრაქტიკული Shadow Catcher დამზადება
  • პრაქტიკული Motion Tracker დამზადება
  • დავალება ( მზა ანიმაციის ჩასმა Motion Tracker ის საშვალებით )

 

XI შეხვედრა – Cinema 4D და After Effects კავშირი

  • 2D screen ანიმაციის ჩასმა 3D სცენაში ( ლეპტოპი, PC ან ნებისმიერი დივაისი )
  • Multi-Pass_ების შეტანა After Effect_ში და დამუშავება
  • დავალება ( 2D screen ანიმაციის შესაბამისი მარტივი 3D სცენის შექმნა, ჩასმა )

 

XII შეხვედრა – გამოცდა

  • სურათის მიხედვით მარტივი გარემოს მოდელირება, ტექსტუირება, მატერიალების დადება, ანიმაციის შექმნა და დარენდერება
  • ნამუშევრის წარდგენა ერთმანეთის შეფასება
  • მენტორის შეფასება და რეკომენდაციები
ბექა აბრამიძე

ბექა აბრამიძე

3D Design - ის ტრენერი

close
ბექა აბრამიძე

ბექა აბრამიძე

3D Design - ის ტრენერი

კომპიუტერული გრაფიკით ბავშვობიდანვე ვიყავი გატაცებული, თუმცა სერიოზულად 15-16 წლის ასაკში დავიწყე ჩემით განვითარება. თავიდან ძირითადად ვიყავი ფრილანს პლატფორმებზე, 2019 წელს კი დავიწყე მუშაობა ალდაგში Motion Graphic Designer მიმართულებით, ხოლო ბოლო რამოდენიმე თვეა ვმუშაობ crocobet-ში.

გიგა ხურცილავა

გიგა ხურცილავა

Motion Design -ის ტრენერი

close
გიგა ხურცილავა

გიგა ხურცილავა

Motion Design -ის ტრენერი

Motion Design არის ჩემი ცხოვრების ნაწილი რომლითაც ბავშვობიდან დავინტერესდი.🌈 კურსის განმავლობაში გაგიზიარებთ ჩემს ცოდნას, რომელიც მივიღე ლოკალურ და გლობალურ ბაზარზე მუშაობით. 📼