fbpx




ქოფირაითინგის კურსი

ქოფირაითინგის კურსი


თუ ფიქრობ, რომ შენი აზრების წერილობით გადმოცემა ოსტატურად გამოგდის, დარეგისტრირდი ქოფირაითინგის კურსზე და ისწავლე, როგორ წერო გაყიდვებზე ორიენტირებული ტექსტები.   დღეს, ქოფირაითინგი ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული პროფესიაა მთელ მსოფლიოში, რომელიც საშუალებას გაძლევს დასაქმდე როგორც მარკეტინგულ სააგენტოებში, ასევე, ფრილანსერად. მარიტას კურსზე ისწავლი როგორ წერო SEO სტატიები, ქოფი ვებგვერდისთვისა და სოციალური მედია პლატფორმებისთვის, ყველაზე პოპულარული ფორმულების გამოყენებით.  კურსი მოიცავს როგორც თეორიულ, ასევე, პრაქტიკულ სავარჯიშოებს, რეალურ მაგალითებზე დაყრდნობით და გაეცნობი, რა აუცილებელი უნარები უნდა გამოიმუშავოს ქოფირაითერმა; როგორ შეისწავლოს აუდიტორია, პროდუქტი/მომსახურება; სწორად შეარჩიოს Tone of voice და ა.შ.

სექცია 1 – ვემზადებით ახალი პროფესიის შესასწავლად

ლექცია #1 – რა არის ქოფირაითინგი და რას აკეთებს
ქოფირაითერი?
ლექცია, დამატებითი მასალა
● გაცნობითი შეხვედრა, კურსის აღწერა
● შესავალი ქოფირაითინგში: რა არის ქოფირაითინგი და ვინ არის ქოფირაითერი
● ქოფირაითინგის 3 ძირითადი კომპონენტი
● რა აუცილებელი უნარები უნდა ჰქონდეს ქოფირაითერს
● რას აკეთებს ქოფირაითერი? (გარდა იმისა რომ წერს ტექსტს)
● როგორ გამოიყურება ქოფირაითინგი? (ვიზუალური ქეისები)

ლექცია #2 – როგორ გავიცნოთ ჩვენი პროდუქტი და
აუდიტორია?
ლექცია, დამატებითი მასალა, კონსპექტი, დავალება
● რა არის რისერჩი და რატომ არის ის ასე მნიშვნელოვანი?
● როგორ გავაკეთოთ რისერჩი – 4 აუცილებელი ნაბიჯი
● როგორ შევისწავლოთ პროდუქტი ან მომსახურება?
● სარგებლები vs მახასიათებლები
● პრაქტიკული ქეისები
● დავალება #1

ლექცია #3 – ქოფირაითინგის ფორმულები,
სთორითელინგი და რეკლამის სტრუქტურა
ლექცია, დამატებითი მასალა
● რა არის ქოფირაითინგის ფორმულა და როგორ უნდა გამოვიყენოთ ისინი?
● ქოფირაითინგის ძირითადი/სტანდარტული ფორმულები
● როგორ გამოიყურება რეკლამის სტურქტურა?
● რა არის სთორითელინგი და როგორ ვიყენებთ ქოფირაითინგში?
● პრაქტიკული ქეისები

ლექცია #4 – ქოფირაითინგი სოც.მედია პლატფორმებისთვის
ლექცია, დამატებითი მასალა, კონსპექტი, დავალება
● რა არის სოც.მედია პლატფორმა და რა განსხვავებაა ქოფის შორის?
● როგორ დავწეროთ Facebook ქოფი?
● როგორ დავწეროთ LinkedIn ქოფი?
● ინტერაქტიული დავალება: ავაწყოთ სოც.მედია ქოფი
● რა ხრიკებს ვიყენებთ ქოფირაითერები სოც.მედია ქოფის დასაწერად – 7 ხრიკი
● Case Study – წარმატებული და საინტერესო სოც.მედია ქოფი
● დავალება #2

ლექცია #5 – UX ქოფირაითინგი [ნაწილი 1]
ლექცია, დამატებითი მასალა, კონსპექტი
● რა არის UI/UX (დიზაინი და ქოფირაითინგი)
● რა არის ვებსაიტ ქოფი?
● UX’ისა და დიზაინის მნიშვნელობა ქოფიში
● როგორ უნდა შევქმნათ სწორი ვებსაიტ სტრუქტურა
● რატომ არის ვებსაიტ სტრუქტურა ამდენად მნიშვნელოვანი
● პრაქიკული ქეისები

ლექცია #6 – UX ქოფირაითინგი [ნაწილი 2]
ლექცია, დამატებითი მასალა, კონსპექტი, დავალება
● როგორ დავწეროთ ვებსაიტ ქოფი
● როგორ დავწეროთ Homepage – მთავარი გვერდი
○ როგორ შევქმნათ სტრუქტურა და დავყოთ გვერდი სექციებად
○ როგორი ტექსტი დავწეროთ
○ რა პროგრამების გამოყენება შეგიძლიათ
○ როგორ დავწეროთ CTA
● როგორ დავწეროთ About Us – ჩვენს შესახებ
● როგორ დავწეროთ Services – მომსახურება/პროდუქტი
● როგორ დავწეროთ Contact – კონტაქტი
● პრაქტიკული ინტერაქტიული ქეისები
● დავალება #3

ლექცია #7 – ქოფირაითინგი B2B და B2C
აუდიტორიებისთვის
ლექცია, დამატებითი მასალა
● რა საჭიროა აუდიტორიის შესწავლა?
● რას ნიშნავს B2B და B2C
● როგორ უნდა ვესაუბროთ B2B აუდიტორიას
● როგორ უნდა ვესაუბროთ B2C აუდიტორიას
● პრაქტიკული ქეისები

ლექცია #8 – იმეილ ქოფირაითინგი
ლექცია, დამატებითი მასალა, კონსპექტი, დავალება
● რა არის იმეილ ქოფი და როგორ იყენებენ კომპანიები იმეილ ქოფირაითინგს
● იმეილ ქოფის ტიპები
● როგორ გამოიყურება იმეილის სტრუქტურა
● როგორ დავწეროთ იმეილის საბჯექთ ლაინი
● როგორ დავწეროთ იმეილ ქოფი
● როგორ დავწეროთ იმეილ CTA
● პრაქტიკული, ინტერაქტიული ქეისები
● დავალება #4

ლექცია #9 – SEO ქოფირაითინგი – როგორ დავწეროთ
სტატია
ლექცია, დამატებითი მასალა, კონსპექტი, დავალება
● რა არის SEO და რატომ განვიხილავთ სტატიის თემასთან ერთად
● როგორ იყენებს ქოფირაითერი SEO ტექნიკებს
● როგორ გავაკეთოთ ქივორდ რისერჩი, როგორც SEO ქოფირაითერმა
● როგორ გამოვიყენოთ ქივორდები ქოფიში
● როგორ დავწეროთ სტატია
● როგორ შევქმნათ სტატიის სათაური, სტრუქტურა, ქვესათაურები, და სხვა.
● დავალება #5

ლექცია #10 – შემდეგი ნაბიჯები – როგორ გავხდეთ
ქოფირაითერი
ლექცია, დამატებითი მასალა
● რა არის თვითბრენდინგი და რატომ გვჭირდება
● სად და როგორ შევქმნათ ჩვენი პირადი ბრენდი
● რა არის პორტფოლიო და როგორ შევქმნათ იგი ქოფირაითერისთვის
● სად უნდა მოვძებნოთ სამუშაო და პროექტები
● დამატებითი მასალა: ლექციები და კონსპექტები
ფინალური გამოცდა

Jakeli Salome
კურსდამთავრებული

მადლობა Digital Bus Academy-ს და მარიტა ფილაურს, რომ არსებობენ და გვარწმუნებენ საკუთარ შესაძლებლობებში. 💜 Highly recommended

Mariam Ghoghadze
კურსდამთავრებული

✨ყველაფერი ჯადოსნურობით დაიწყო, როცა საახალწლო პერიოდში დიჯითალ ბასმა გაგვიმხილა, რომ ჩვენთვის საყვარელ კურსებს დაგვიფინანსებდა. ფორმულა ასეთი იყო: 1 ადამიანი = 1 კურსი ჩვენი მისია იყო შეგვევსო სამოტივაციო ველი, სადაც ვირჩევდით კონკრეტულ კურსს და ვწერდით რატომ გვსურდა ამ კურსის გავლა ასე ძალიან. მე ქოფირაითინგით დავინტერესდი და მთელი გულით დავწერე ჩემს ემოციებზე, მოლოდინებზე და ხედვებზე. 🥳ისე მოხდა, რომ ამირჩიეს... მგონი, საახალწლო პერიოდის ჯადოსნურობამ თავისი ქნა : ) ქოფირაითინგის კურსზე უსაყვარლესი მარიტა დაგხვდება. მეგობრული და მხარდამჭერი ადამიანია, რომელიც შენთვის იმაზე მეტს გააკეთებს, ვიდრე ეს სილაბუსშია გაწერილი. 12 ლექციის გარდა დამატებითი წიგნები, სტატიები, ვიდეოები დაგხვდება კურსის ჯგუფში. დავალებები რეალურ კომპანიებზე გვაქვს, რისი გამოყენებაც პორტფოლიოში შეგვიძლია, რაც დიდი პლიუსია. კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ, დიჯითალ ბასი ზრუნავს სტუდენტების დასაქმებაზე და ამის არაერთი მაგალითი არსებობს. თუ ქოფირაითინგი გაინტერესებს გამოსცადე და თავად ნახავ - ეს კურსი აუცილებლად შენი გასავლელია

მარიტა ფილაური

მარიტა ფილაური

ქოფირაითინგის კურსის ტრენერი

close
მარიტა ფილაური

მარიტა ფილაური

ქოფირაითინგის კურსის ტრენერი

2015 წლიდან მოყოლებული, ვეხმარები კომპანიებს იპოვონ თავიანთი ხმა და გააჟღერონ სათქმელი აუდიტორიის სასაუბრო ენაზე. მარტივად რომ ვთქვათ, 8+ წელია ვქმნი მარკეტინგულ საკომუნიკაციო ტექსტს, როგორც ქართულ, ასევე გლობალურ ბაზარზე. ამ პერიოდის განმავლობაში მითანამშრომლია ისეთ კომპანიებთან, როგორებიც არის: CENN, KaF, Speechling, KDM, Microsoft W4U, Bank of Georgia, Credo Bank, Iris Group და სხვა. პირველად, ტრენინგი ჩავატარე 2018 წელს და მას მერე სიამოვნებით ვუზიარებ დამწყებ ქოფირაითერებს ჩემს ცოდნას, ვეხმარები კომპანიებს შიდა წერილობითი კომუნიკაციის გამართვასა და ვატარებ ვორქშოფებს ადგილობრივი და უცხოელი სტუდენტებისთვის. ჩემი მიზანია გასწავლოთ არა მხოლოდ ქოფის წერა, არამედ იდეის მოფიქრება, განხორციელება და ისტორიის გადმოცემა.