fbpx




Motion Design -ის კურსი

Motion Design -ის კურსი


ალბათ, შენზეც მოუხდენია შთაბეჭდილება ისეთ ვიდეოს, სადაც მოძრაობენ ადამიანები, სიტყვები და ფორმები ხმოვანი თუ ვიზუალური ეფექტების საშუალებით. ეს შეიძლება იყოს შენი საყვარელი ანიმაციური ფილმი ან სარეკლამო ვიდეო სოციალურ მედიასა და ტელევიზიაში.   Motion დიზაინი ტექნოლოგიური განვითარების პირდაპირი შედეგია და წარმოუდგენლად დიდ შესაძლებლობებს გვთავაზობს, სათქმელი კრეატიულად, საინტერესოდ და სახალისოდ გადმოვცეთ.   ისწავლე, როგორ შექმნა მოძრავი ბანერები, ტიტრები და ეფექტური Motion ვიდეო სხვადასხვა პლატფორმებისთვის. დაეუფლე  ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად მომავლის პროფესიას მოკლე დროში და გამოიყენე შანსი, გახდე მაღალანაზღაურებადი Motion დიზაინერი.

I შეხვედრა 

  • Მოძრავი გრაფიკა – დარგის მიმოხილვა;
  • Მიმართულებები; 
  • Კარიერული შესაძლებლობები ლოკალურ და გლობალურ ბაზარზე;
  • Საბაზისო ტექნიკური და პროგრამული მოთხოვნები, კომპიუტერული მონაცემები;
  • After Effects – ინტერფეისი, ძირითადი ხელსაწყოები, თაიმლაინის მიმოხილვა, კომპოზიცია, ლეიერები 

II შეხვედრა

  • Visual library – ს მნიშვნელობა, ანიმაციის შეგრძნების გამომუშავება; კარგი და ცუდი ანიმაციების განხილვა;
  • Სამუშაო ეტაპები (ფაიფლაინი), Გუნდური მუშაობა, გავრცელებული იერარქიული მოდელები;
  • Სთორიბორდის, ანიმატიკის  და არტ დაირექშენის მნიშვნელობა დაგეგმვის ეტაპზე;
  • Ანიმაციის ძირითადი პრინციპები (მიმოხილვა);

 

III შეხვედრა 

  • Ტექნიკური მახასიათებლები; (project fps, depth rates, color spaces, etc..)
  • Ანიმაციის ძირითადი ინსტრუმენტები After Effects-ში; Shape, Adjustment ლეიერები, ეფექტების მიმოხილვა, მასკინგი.
  • Timing and spacing;
  • Value and Speed graphs;
  • Მარტივი ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

IV შეხვედრა 

  • After Effects – ის ხელსაწყოების უფრო დეტალური გაცნობა;
  • Blending Modes;
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

V შეხვედრა 

  • Squash and stretch, anticipation – Ანიმაციის 2 პრინციპის დეტალური მიმოხილვა და შესწავლა, მაგალითები;
  • Ანიმაციის შექმნა, შესწავლილი პრინციპების გამოყენებით;
  • დავალება

 

VI შეხვედრა 

  • Follow through, overlapping;
  • Arcs;
  • Secondary action;
  • Ანიმაციის პრინციპების შესწავლა და მაგალითები;
  • Ანიმაციის შექმნა შესწავლილი პრინციპების გამოყენებით;
  • დავალება

 

VII შეხვედრა 

  • Ბრენდის იდენტობის გათვალისწინება ანიმაციაში.
  • Advanced animation methods;
  • Tips & tricks;
  • Ანიმაციის შექმნა
  • დავალება

 

VIII შეხვედრა 

  • ილუსტრატორში/ფოტოშოპში ანიმაციისთვის ფაილების მომზადება;
  • Ძირითადი და მნიშვნელოვანი plugin-ები, რაც ამარტივებს სამუშაო პროცესს;
  • Პროექტის ორგანიზების მეთოდები;
  • შორთქათები

IX შეხვედრა 

  • Expressions – part 01 (სკრიპტინგის საბაზისო დონეზე შესწავლა);
  • Ანიმაციის შექმნა, შესწავლილი სკრიპტების გამოყენებით;
  • დავალება

 

X შეხვედრა 

  • Expressions – part 02 (სკრიპტინგის სხვა მეთოდების შესწავლა)
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XI შეხვედრა

  • Ტექსტის ანიმაცია;
  • Სხვადასხვა ტექსტის ანიმაციის მეთოდების შესწავლა;
  • Ტექსტის ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XII შეხვედრა 

  • Ლოგოს ანიმაცია – 01
  • Სხვადასხვა ლოგოს ანიმაციების განხილვა;
  • Ბრენდინგის გათვალისწინება ლოგოს ანიმაციაში;
  • Როგორ დავგეგმოთ ლოგოს ანიმაცია;
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XIII შეხვედრა 

  • Ლოგოს ანიმაცია – 02
  • Სხვადასხვა ლოგოს ანიმაციების განხილვა;
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XIV შეხვედრა 

  • Morphing; (ერთი ობიექტის მეორეში ტრანსფორმაცია)
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XV შეხვედრა 

  • Transitions;
  • Სხვადასხვა თრანზიშენების განხილვა;
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XVI შეხვედრა 

  • Lettering animation;
  • Ლეთერინგის პრინციპის შესწავლა;
  • Მაგალითების განხილვა;
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XVII შეხვედრა 

  • Effects & Stylisation; 
  • Სხვადასხვა ეფექტების და სტილის მიმდინარეობების განხილვა;
  • Მაგალითები;
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XVIII შეხვედრა 

  • Პერსონაჟის რიგინგი;(პერსონაჟის მომზადება ანიმაციისთვის)
  • Რიგინგის მეთოდების განხილვა;
  • Რიგის შექმნა;
  • დავალება

 

XIX შეხვედრა 

  • Პერსონაჟის ანიმაცია (walk, run cycle)
  • Ანიმაციის შექმნა;
  • დავალება

 

XX შეხვედრა 

  • Path – ების ანიმაცია;
  • Fake 3D effect;
  • Parallax effect;
  • Ანიმაციების შექმნა;
  • დავალება

 

XXI შეხვედრა 

  • Სპეც-ეფექტების ანიმაცია;
  • Ანიმაციების შექმნა;
  • Დავალება;
  • Ფინალური პროექტისთვის დავალების მიღება;

 

XXII შეხვედრა 

  • ტრადიციული ანიმაცია – 01
  • Მარტივი ანიმაციის შექმნა ტრადიციული მეთოდით;
  • დავალება

 

XXIII შეხვედრა 

  • ტრადიციული ანიმაცია – 02
  • Მარტივი ანიმაციის შექმნა ტრადიციული მეთოდით;
  • დავალება

 

XXIV შეხვედრა 

  • Ფინალური პროექტის დასრულება;
  • Კლიენტთან მოლაპარაკების თეორიები;
  • Თავდაჯერებულობის გამომუშავება;
  • Ფინალური დავალებების განხილვა და უკუკავშირი

 

*ონლაინ-პლატფორმებზე მუშაობის მასტერკლასი

*HR -ის მასტერკლასი

რეა მამაცაშვილი

რეა მამაცაშვილი

close
რეა მამაცაშვილი

რეა მამაცაშვილი

ბავშვობიდან მიყვარდა და მაინტერესებდა ანიმაცია 🐎 შესაბამისად, ჩემი სამუშაოც Motion Design-ს დავუკავშირე.✨ კურსის განმავლობაში გაგიზიარებთ ცოდნას და გამოცდილებას, რაც ამ წლების განმავლობაში მივიღე