fbpx




დარჩა
სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსი


ალბათ, შენთვის ახალი არ არის, რომ დღეს, მთელ მსოფლიოში, ბიზნესი სოციალურ მედიაში კეთდება, თანაც ძალიან წარმატებით.   ჩვენ მოკლე დროში გასწავლით, როგორ მართო Facebook, Messanger, Instagram, შექმნა ბრენდის ცნობადობის ამაღლებასა და გაყიდვების სტიმულირებაზე ორიენტირებული, საინტერესო კონტენტ გეგმა; შეაფასო რეკლამების ეფექტურობა და დაეხმარო სტარტაპ ბიზნესსა თუ დიდ კომპანიებს განვითარებაში.

I შეხვედრა 

რა არის სოციალური მედია?

    • რას ნიშნავს სოციალური მედია
    • სოციალური მედია პლატფორმების მიმოხილვა
    • მსოფლიოს და საქართველოს შედარება 
    • პრაქტიკული დავალება

 

II შეხვედრა

როგორ დავიწყოთ?

    • მიზნის და აუდიტორიის განსაზღვრა
    • სწორი პლატფორმების შერჩევა
    • სტრატეგიის განსაზღვრა
    • მომხმარებლის Insight-ი (დავაკვირდეთ, გავაანალიზოთ და მოვუსმინოთ ჩვენს მომხმარებლებს)
    • პრაქტიკული დავალება 

 

III შეხვედრა

რა არის კონტენტი?

    • კონტენტის ფორმები
    • კონტენტის სპეციფიკა პლატოფრმის მიხედვით
    • საუკეთესო ქართული მაგალითების განხილვა
    • საუკეთესო საერთაშორისო ქეისების განხილვა
    • კრეატიული კამპანიები (აქ განვიხილოთ რა არის კრეატიული კამპანია, პრინტები როგორც კონტენტის ერთ-ერთი ფორმა ACAG-ის მაგალითზე)
    • საშინაო დავალება

 

IV შეხვედრა

როგორ შევქმნათ კონტენტი?

    • როგორ ვწეროთ სოციალური მედიისთვის
    • როგორი ვიზუალების შექმნა ვცადოთ
    • როგორ მოვიძიოთ რეფერენსები
    • კონტენტის შექმნის თულები 
    • კონტენტის დაგეგმვის და გამოქვეყნების თულები
    • პრაქტიკული დავალება

 

V შეხვედრა

როგორ ვეურთიერთოთ მომხმარებელს?

    • საუბრის ტონის შერჩევა
    • კრიზისული სიტუაციის მართვა
    • ინტერაქცია
    • Influencer Marketing / Brand Collab Manager
    • საშინაო დავალება
    • CRM (დაკავშირება, მნიშნელობა და გამოყენების გზები)
    • Influencer Marketing (ინფლუენსერ კამპანიები და მათი მნიშვნელობა ბრენდის ჭრილში)
    • Community/Groups (როგორ შევინარჩუნოთ ჩვენი მომხმარებლები, რატომ არის საჭირო ჯგუფები და მათი გამოყენება ევერნესისთვის)

 

VI შეხვედრა

როგორ მივიტანოთ სათქმელი ადამიანებამდე?

    • Business Manager-ის გაცნობა 
    • Ads Manager-ის შესაძლებლობების გაცნობა
    • აუდიტორიების შეკვრა ინტერესებით
    • ბიუჯეტის განსაზღვრა
    • პრაქტიკული დავალება
    • KPI-ს განსაზღვრა (ვაჩვენოთ როგორ ხდება კპი ფაილის გამზადება, ქოსთების გაწერა, მიზნის დასახვა, კამპანიების ჭრილში)

 

VII შეხვედრა

როგორ დავგეგმოთ ეფექტური კამპანიები

    • ბაზებთან მუშაობა
    • როგორ შევქმნათ Custom Audience
    • როგორ შევქმნათ Look a like Audience
    • პიქსელის გამოყენება 
    • რემარკეტინგის გამოყენება
    • Lead Generation Campaigns
    • პრაქტიკული დავალება

 

VIII შეხვედრა

კამპანიის სრულად შეკვრა

    • როგორ შევკრათ კამპანია სრულად, Marketing Funnel-ის წარმოდგენა
    • ეფექტური კამპანიების ქეისების განხილვა
    • ფინალური დავალების გაცნობა
    • Conversion
    • Results

 

IX შეხვედრა

კამპანიის ანალიზი

    • კამპანიის შეფასება და ანალიზი
    • რეპორტინგის ფორმები და მეთოდები
    • პრაქტიკული დავალება
    • Page Insights (ავუხსნათ რა ინფოს აღება შეიძლება ფეიჯიდან)
    • ADS Library (კონკურენტების ანალიზი, ვინ არის აქტიური)

 

X შეხვედრა

ფინალური გამოცდა

 

 

Matilda Kartvelishvili
კურსდამთავრებული

რეკომენდაციას ვუწევ 💯💯💯💯💯💯💯💯💯

Ani Mazanashvili
კურსდამთავრებული

ყველაზე მეგობრული გარემო და პროფესიონალების გუნდი!

Inga Lekiashvili
კურსდამთავრებული

მადლობა დიჯითალ ბასს და განსაკუთრებით მარიამ ფერიშვილს არაჩვეულებრივი კურსისთვის 🥰🥰🥰 მადლობა ამ პროფესიონალიზმისა და ცოდნისთვის რასაც გვიზიარებთ 🥰🥰 💯

სალომე კერესელიძე

სალომე კერესელიძე

სოც მედიის მართვის ტრენერი

close
სალომე კერესელიძე

სალომე კერესელიძე

სოც მედიის მართვის ტრენერი

უკვე 5 წელია რაც ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით ვმოღვაწეობ. თავიდან გამოცდილების მიღება ადგილობრივ ბაზარზე მუშაობით დავიწყე და მალე საერთაშორისო დიდ ბრენდებთან აღმოვჩნდი. მიმუშავია როგორც კონტენტის მხარეს, ასევე ედვერთაიზინგის მიმართულებით, რაც მეხმარება, რომ ამ სფეროს სხვადასხვა კუთხით შევხედო. დიჯითალ მარკეტინგში მრავალფეროვანი გამოცდილების ქონა ოქროს წესია და სწორედ ამას ვურჩევდი სხვებსაც. დღესდღეობით ბევრ საინტერესო პროექტზე ვმუშაობ, მათ შორის არის ინოვაციური სტარტაპი, რომელიც ქართველ თარჯიმნებს ერთ დიდ პორტალზე აერთიანებს.