fbpx




UI/UX დიზაინის კურსი

UI/UX დიზაინის კურსი


UX/UI დიზაინის კუსის განმავლობაში, შეისწავლი ვებგვერდების, მობილური აპლიკაციებისა თუ სხვა ციფრული პროდუქტების დიზაინის შექმნას.   შენ მიიღებ თეორიულ ცოდნას, მომხმარებლის გამოცდილების შესახებ, ისწავლი როგორ აწარმოო კვლევა და შექმნა Wireframe-ები.   კურსის განმავლობაში, შეისწავლი დიზაინ სისტემების მნიშვნელობასა და კომპონენტების შექმნას; დაეუფლები დიზაინ ხელსაწყოს (Figma), რომლის საშუალებითაც შეძლებ შექმნა ციფრული პროდუქტების დიზაინი და პროტოტიპები.

I შეხვედრა

  • შესავალი
  • რა არის UX?
  • რა არის UI?
  • ინსპირაცია / რეფერენსები
  • დამხმარე ხელსაწყოები Figma – ს განხილვა

II შეხვედრა

UX დიზაინი – საფუძვლები

  • სამუშაო სტრუქტურა (Waterfall, Agile, Lean, მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი)
  • UX კომპეტენციები (დიზაინერი, მკლევარი, Copywriter, მენეჯერი)
  • კვლევის ტიპები

 

III შეხვედრა 

–  (UX რისერჩი, პერსონა, Design Thinking)

  • რისერჩის როლი, პროცესი და სხვადასხვა გზები
  • პერსონა, პერსონის როლი და მისი შექმნის პროცესი
  • Design Thinking – ის პროცესი
  • პრაქტიკული დავალება

 

IV შეხვედრა

პროექტის საწყისი ეტაპი

  • დაინტერესებულ მხარეებთან ინტერვიუ
  • მიზნის ჩამოყალიბება & პროექტის დაგეგმვა
  • კონკურენტების მიმოხილვა
  • პრაქტიკული დავალება

V შეხვედრა

Wireframing, Prototyping, Usability Testing

  • Wireframing – განხილვა (Low fidelity, Hight fidelity)
  • Wireframe – ზე მუშაობის პროცესი
  • Prototype – განხილვა
  • Usability Testing – განხილვა
  • პრაქტიკული დავალება

VI შეხვედრა

UI: სტილები და ხელსაწყოები

  • სამომხმარებლო ინტერფეისი – შესავალი
  • თანამედროვე დიზაინის სტილების განხილვა
  • Figma – ს დეტალური განხილვა

 

VII შეხვედრა

UI: ინტერფეისზე მუშაობა

  • ფერები, White space, ფონტები და გამოსახულებები ინტერფეისში
  • ინტერფეისზე მუშაობის პროცესი
  • პრაქტიკული დავალება

 

VIII შეხვედრა

UI დიზაინი – Responsive

  • სხვადასხვა ზომის მოწყობილებების დისპლეის ზეგავლენა ინტერფეისის დიზაინზე
  • Mobile ინტერფეისის განხილვა და მუშაობის პროცესი
  • Mobile First – საჭიროების მნიშვნელობები
  • Native / Hybrid / Responsive ინტერფეისის განხილვა
  • პრაქტიკული დავალება

 

IX შეხვედრა

UI დიზაინი – სისტემა და კომპონენტები

  • დიზაინ სისტემის არსი, მისი საჭიროების განხილვა
  • კომპონენტები ინტერფეისში
  • პრაქტიკული დავალება

 

X შეხვედრა

ფრილანსინგი და პორტფოლიო

  • ფრილანსინგის ზოგადი განხილვა, შიდა და გლობალური ბაზრის განხილვა
  • ფრილანსინგ პლატფომების განხილვა, პროექტის მოძიება
  • პორტფოლიო, პლატფომების გაცნობა და განხილვა

XI შეხვედრა

პირველი სრული პროექტი (Desktop + Mobile / პრაქტიკული)

  • პროექტის დაგეგმვა და საწყისი რესურსების მოძიება, იდეის განვითარება
  • UX და UI სამუშაოების პირველი ეტაპები
  • Mobile ზომაზე გადაწყობის პირველი ეტაპები

XII შეხვედრა

პროექტის პრეზენტაცია, კურსის შეჯამება

  • პროექტის პრეზენტაცია
  • კურსის მიმოხილვა
  • კურსდამთავრებულების უკუკავშირი

XII შეხვედრა

ბონუსი : No-code Development

  • სხვადასხვა ხელსაწყოების მიმოხილვა (Webflow , Framer)
  • მარტივი ლენდინგ ფეიჯის Webflow – ზე აწყობა
  • საბაზისო ინფორმაცია
  • კითხვა – პასუხი

 

ლაშა ახვლედიანი

ლაშა ახვლედიანი

UI/UX კურსის ტრენერი

close
ლაშა ახვლედიანი

ლაშა ახვლედიანი

UI/UX კურსის ტრენერი

გამარჯობა, მე ლაშა ვარ. UX/UI-თ პირველად 16 წლის წინ დავინტერესდი და მას მერე ერთად მოვდივართ. კურსის განმავლობაში გასწავლი ისეთ მეთოდოლოგიებს, რომლებიც დაგეხმარება შენი UX/UI სქილების ეფექტურად განვითარებაში.

მიხეილ გოგიბერიძე

მიხეილ გოგიბერიძე

UI/UX დიზაინის ლექტორი

close
მიხეილ გოგიბერიძე

მიხეილ გოგიბერიძე

UI/UX დიზაინის ლექტორი

UI/UX სფერომ 5 წლის წინ გამიტაცა და მას შემდეგ ჩემი ყოველდღიურობა გახდა. პროექტებზე მუშაობის პროცესი იმდენად სასიამოვნოა, რომ არის მომენტები როცა შუა ღამისას მომდის იდეები, ვიღებ ლეპტოპს და მთლიანად ვეფლობი პროცესში. ამ 5 წლის განმავლობაში შეხება მქონია როგორც საერთაშორისო, ისე ქართულ კომპანიებთან. ამჟამად კი ვარ საქართველოს ბანკში Senior Product designer-ი.