4 აგვისტო 7 წუთში წასაკითხი

როგორ შევქმნათ კონტენტ კალენდარი?

🎯 ციფრულ მარკეტინგში აუცილებელია კარგად შევისწავლოთ ჩენი სამიზნე აუდიტორია და შევქმნათ ჩვენი იდეალური მომხმარებლის უფრო ზუსტი სახე. მისი უმთავრესი ამოცანაა, მომხმარებლის ინდივიდუალიზმს მოერგოს და ის შესთავაზოს, რაც მას სურს.  

რა არის კონტენტ კალენდარი? 🗓

ამ ტიპის კალენდარი წარმოადგენს სამომავლო შინაარსის დაგეგმვისა და ორგანიზების გზას. ის შეიძლება რამდენიმე ფორმის იყოს. მაგალითად, სოციალური მედიის შინაარსის კალენდარი არის ყველა იმ შინაარსის დაგეგმვის ადგილი, რომელიც განთავსდება სოციალური მედიის არხებზე. ხოლო სარედაქციო შინაარსის კალენდარი მიზნად ისახავს მარკეტინგის კონკრეტული აქტივების დაგეგმვას, როგორიცაა ბლოგის შეტყობინებები ან ვიდეოები. ეს არის ადგილი, სადაც ინახება იდეები, თემები და თარიღები. 

შენზეა დამოკიდებული რამდენ ინფორმაციას შეიყვან მასში. აქვე გეტყვი, რომ Google Sheets ან Microsoft Excel შესანიშნავი პროგრამებია შინაარსის კალენდრების შექმნისა და გამოყენებისთვის. კონტენტ კალენდრის დახმარებით, შენ შეძლებ დაზოგო დიდი დრო, რადგან ყველაფერი წინასწარ გექნება დაგეგმილი, რაც საშუალებას მოგცემს იყო ბევრად უფრო ეფექტური და პროდუქტიული. 

აუდიტორია 🕵

რატომ არის ეს მნიშვნელოვანი?  რადგან სამიზნე აუდიტორია ფართო არეალია და მასში ბევრი განსხვავებული ინდივიდი ერთიანდება. თუ რამდენიმე სამიზნე ინდივიდს შექმნი, ეს ბევრად უფრო გააადვილებს საქმეს. 

ორგანიზებულობა ⏳ 

კონტენტ კალენდარი დაგეხმარება დარწმუნდე, რომ ყველაფერი განთავსებულია დროულად და სწორი თანმიმდევრობით. სასურველია გქონდეს კალენდარი ბლოგის შეტყობინებებისთვის, ელ.ფოსტისთვის, სოციალური მედიის პოსტებისთვის და ნებისმიერი სხვა სახის მედიისთვის, რომელსაც მუდმივად ავრცელებ. 

😱 შინაარსობრივი მარკეტინგის ინსტიტუტის კვლევამ დაადგინა, რომ მარკეტინგის მხოლოდ 32% -ს აქვს დოკუმენტირებული სტრატეგია, ამით გეგმა 60% – ით უფრო ეფექტურია თავისი შინაარსის საშუალებით, ვიდრე მათ გარეშე.

🚀 არსებობს უამრავი გზა, რომლის მეშვეობითაც შეგიძლია შექმნა შენთვის სასურველი კალენდარი, იმის მიხედვით, თუ რა დეტალების დამატება გსურს. ის დაგეხმარება, შენი გუნდი (მწერლები, დიზაინერები, ილუსტრატორები, ფოტოგრაფები, ვიდეოგრაფები) იყოს მზად შინაარსის წარმოებისთვის, დედლაინის  დაკარგვის შიშის გარეშე. 

🤔 რატომ კონტენტ კალენდარი? 


  1. ზოგავს დროს

მთავარი სარგებელი, რომელსაც მიიღებ შინაარსის კალენდარისგან, არის ის, რომ ორგანიზებულობა და დაგეგმვა გრძელვადიან პერსპექტივაში დაგიზოგავს დროსა და ენერგიას. ამის ნაცვლად, შეიძლება დახარჯო შენი შემოქმედებითი სტრატეგიის უფრო კრეატიული ნაწილი.

  1. ამცირებს შეცდომების რაოდენობას

რეგულარულად გამოყენებული შინაარსის კალენდარი ამცირებს შეცდომებს შენი ან შენი მარკეტინგის ჯგუფის მიერ დაშვებული შეცდომების შესახებ.

  1. ზრდის კრეატიულობას

შინაარსის კალენდარი საშუალებას აძლევს ადამიანს მეტი დრო დახარჯოს შემოქმედებითად სხვაგან, მაღალი ხარისხის შინაარსის შემუშავებაზე.

💭 ეს რჩევები დაგეხმარება შექმნა ეფექტური კალენდარი, რომელიც დაზოგავს დროს და ხელს შეუწყობს შენი ბიზნესის წარმატებას: 

  • ხელმისაწვდომობა: კალენდარი უნდა იყოს ხელმისაწვდომი შენი ორგანიზაციის ნებისმიერი თანამშრომლისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ მხოლოდ რამდენიმე მთავარ ადამიანს უნდა შეეძლოს დოკუმენტის რედაქტირება, სასარგებლოა, რომ სხვა დეპარტამენტებმა მინიმუმ ნახონ რა არის დაგეგმილი.
  • თანმიმდევრულობა: შენი კალენდარი ისეთივე კარგია, როგორც შენს მიერ ჩადებული ინფორმაცია. კვირაში რამდენიმე წუთის განმავლობაში შენი სამოქმედო გეგმის შესადგენად დაზოგავ მინიმუმ 1 საათს მთელი კვირის განმავლობაში. ყოველდღიურად განაახლე ის, თუ რა არის მასზე. ეს დაგეხმარება გააკონტროლო შენი სამოქმედო გეგმა.
  • გამოყენების სიმარტივე: შენი კალენდარის დასახვის უამრავი გზა არსებობს. აირჩიე ის, რაც შენთვის გამოდგება, უფრო მეტად დაიცავ მას და გამოიყენებ მაქსიმალურ შესაძლებლობებს. არ არსებობს კალენდარის შენახვის “სწორი” ან “არასწორი” გზა, ასე რომ თავისუფლად აირჩიე შაბლონი, შენივე გემოვნებით.

🤓 ასევე არ დაგვავიწყდეს ისიც, რომ ყველაზე მთავარი რაშიც კონტენტ კალენდარი გამოიყენება, არის სოციალური მედიის მენეჯერისთვის და დამკვეთთან ურთიერთობაში

მსგავსი სიახლეები